Sunday, January 24, 2010

"Suara Shahanim"


Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera.

Selamat datang saya ucapkan kepada tuan, puan, saudara dan saudari ke blog ini. Dengan lahirnya blog ini, maka ianya akan menjadi "suara" peribadi saya untuk berkongsi pandangan dan cadangan bersama rakyat Malaysia secara umum, dan secara khusus untuk kita berbincang dan berinteraksi secara maya.

Saya mengalu-alukan kunjungan pembaca ke blog ini dan memberikan komen-komen bernas dan membina. Namun diingatkan bahawa blog ini bukanlah medan untuk memaki hamun, fitnah memfitnah, hasut menghasut atau mencetus kekacauan kerana Islam melarang sama sekali perbuatan sedemikian. Oleh itu, saya tidak akan teragak-agak untuk memadam komen-komen yang tidak berkenaan dan terlarang oleh akhlak Islam.

Semoga sama-sama kita mendapat rahmat Allah dan meneruskan perjuangan memartabatkan Islam, Bangsa Melayu dan Malaysia. Saya amat menghargai pandangan dan idea-idea bernas dari pembaca.

Sekian, terima kasih.

~ Shahanim Mohd Yusoff ~

1 comment:

  1. salam kak anim... selamat datang ke dunia bloggers... tahniah diatas pembukaan blog baru ni ya...

    ReplyDelete